Zanechte nám na sebe kontakt, brzy se Vám ozveme s nabídkou

nebo
Pomáhá Vám
17. 10. 2019

Startuje CBRE Art of Space Awards, nová a ojedinělá soutěž v ČR v oblasti komerčních nemovitostí

CBRE Art of Space Awards je nová prestižní soutěž, která hodnotí nejlepší kancelářské, retailové a industriální projekty a volně navazuje na pět úspěšných ročníků CBRE Zasedačka roku. Předsedkyní poroty je opět Eva Jiřičná (AI-DESIGN) a dalšími porotci jsou Alexandra Tomášková (Skanska), Anna Szwed (Saint-Gobain Ecophon), Richard Curran (CBRE), Pavel Sovička (Panattoni), Jan Musil (LIKO-S), Josef Danda (Nespresso), Tomáš Jindříšek (Dark Side) a Pavel Maurer (Grand Restaurant). Do soutěže se mohou firmy hlásit do 30. listopadu 2019 na ArtOfSpace.cz v šesti atraktivních kategoriích, které kopírují poslední trendy v designu, technologiích, vstřícnosti k zeleným budovám, ale také v praktickém využívání prostor.

Jsme velmi poctěni, že předsedkyní poroty nové podoby soutěže CBRE Art of Space Awards je opět světoznámá architektka Eva Jiřičná.

"Jsem ráda, že se soutěž Zasedačka roku posunuje do nové podoby, která se více zabývá estetickou vizí. Myslím, že Art of Space Awards odhalí nové interpretace, nové talenty i nové uskutečněné projekty," říká Eva Jiřičná, světoznámá architektka  a předsedkyně poroty CBRE Art of Space Awards.

"Trh realit se v České republice dynamicky mění. Netýká se to jen kanceláří, proto jsme se rozhodli tuto soutěž rozšířit také o oblast retailu a industriálu. Chceme dát příležitost všem projektům a inspirovat tak ostatní, co vše lze v prostorech atraktivně a zároveň prakticky realizovat. Mojí srdcovou záležitostí budou vždy kanceláře, ale nyní si přejeme ukázat, jak velký pokrok v prostorech se děje napříč celým realitním trhem," doplňuje Richard Curran, Managing Director CBRE.

Přihlašování probíhá v těchto kategoriích:

- Nejatraktivnější meeting point

- Design pracovního prostoru

- Desig retailového prostoru

- Zdravé prostředí a udržitelnost

- Coworking a flexibilní kancelář

- Revitalizace brownfieldu

„Hlasování veřejnosti“ na rádiu Evropa 2 proběhne po uzávěrce přihlášek soutěže se všemi projekty z kategorie Design retailového prostoru.