Zanechte nám na sebe kontakt, brzy se Vám ozveme s nabídkou

nebo
Pomáhá Vám
1. 11. 2018
Držet si dlouhodobě pozici jedničky na trhu je krásné, ale zároveň ohromně zavazující v tom tento post obhájit.

Helena Hurábová

Head of Advisory & Transaction services – Office

Ve třetím kvartálu Office Agency potvrdilo pozici jedničky na trhu

Okurková sezóna tým Office Agency ve třetím kvartálu rozhodně netrápila. Týmu se podařilo udržet si první příčku s podílem na trhu 39 %. Celkem 21 klientů se může těšit z nových kancelářských prostor a 25 klientů se buď rozhodlo expandovat nebo ve spolupráci s námi přejednali podmínky svých stávajících nájemních smluv. Velmi nás těší, že našim klientům můžeme být partnerem a pomoci jim v hledání těch správných prostor pro jejich firmy.

V pozici zastupování pronajímatelů opět na prvním místě

Ve třetím kvartálu se nám opět dařilo v pozici zastupování pronajímatelů. Konkrétně jsme zajistili pronájem více než 27 000 m2, díky čemuž máme podíl na trhu 51 %. Velký podíl na tomto výsledku má Senior Consultant Jindřiška Nováková, která stála po boku pronajímatele při přejednávání nájemních podmínek dvou klientů na budově River Garden I, a to v rozsahu téměř 11 000 m2.

Jindřiška Nováková o tomto úspěchu a budově říká: Karlín je vyhledávanou adresou pro mnoho společností, proto mě nepřekvapuje, že se stávající nájemci v budově River Garden I rozhodli zůstat. Osobně na budově oceňuji výbornou dopravní dostupnost a kulturní vyžití v Karlíně. Cyklostezka podél Rohanského nábřeží je ideální pro sportovní nadšence, zastávky metra a tramvaje, které se nacházejí jen 150 metrů od budovy, ocení ti, kteří preferují pro dopravu MHD a napojení na magistrálu je výhodné zase pro ty, kteří se dopravují automobilem.“

Jiří Cacák, Senior Consultant, zajistil v Paláci Valdek expanzi stávajícího nájemce a zároveň přejednání nájemních podmínek pro dalšího nájemce.

Jiří Cacák o těchto transakcích říká: „Historická budova Paláce Valdek nabízí reprezentativní kancelářské prostory vhodné právě pro advokátní kanceláře. Věřím, že Urban & Hejduk, advokátní kancelář a Pavelka, advokátní kancelář ocení nejen prostředí budovy, ale také občanskou vybavenost oblíbené oblasti Vinohrad.“

Společnost Maersk se stěhuje do AFI Karlín Business Centre

Týmu se dařilo i v pozici zastupování nájemců. Téměř 13 000 m2 pronajaté plochy představuje 27% podíl na trhu.

Jedním z klientů, kterému jsme pomohli najít nové kancelářské prostory, je také společnost Maersk. Barbora Žilková, Consultant z týmu Zastupování nájemců, zajistila společnosti pronájem v nové karlínské budově AFI Karlín Business Centre. Této budově se také jinak říká Butterfly, a to díky půdorysu, který připomíná křídla motýla v letu.

Budova vyniká spojením energeticky šetrných řešení a technologiemi, jako například zelení porostlé fasády, inteligentní systém vnějšího stínění, mechanismus zavlažování nebo využívání dešťové vody.

„Společnost Maersk obsadila v budově jeden z posledních volných prostor o velikosti 903 m2,“ doplňuje Barbora Žilková.

Rovněž došlo k expanzi společnosti Siemens do budovy B1 v komplexu City West na pražských Stodůlkách. Jedná se o dalších více než 2 300 m2 k již pronajatým 23 000, o kterých jsme informovali v červnu. Celkovou rozlohou se jedná o jednu z nejvýznamnějších kancelářských transakcí letošního roku.

Držet si dlouhodobě pozici jedničky na trhu je krásné, ale zároveň ohromně zavazující v tom tento post obhájit. Nicméně s obrovským nasazením týmu Office Agency to není vůbec nereálné. Díky letním dovoleným si tým odpočinul a mohl se soustředit na dokončení rozjetých transakcí, ale rovněž objevení nových příležitostí," říká Helena Hurábová, Head of Advisory & Transaction services – Office.

Hurábová v tomto kvartálu zajistila pronájem společnosti Yves Rocher v budově Element Praha. O této transakci jsme již psali zde.

Personální posílení týmu

„Ve třetím kvartálu jsme se těšili nejen z příchodu nové týmové koordinátorky Lenky Hrudíkové, ale také z povýšení Terezy Míkové na pozici Senior Consultant. Tereza má velký přehled o trhu a klienty si na svou stranu získává svým nadšením a výbornými komunikačními dovednostmi. V týmu DEKA dosáhla skvělých výsledků; jen v letošním roce úspěšně vyjednala více než 10 000 m2 kancelářských prostor“, říká Kateřina Havlová, Associate Director a team leader týmu Zastupování pronajímatelů.

Potřebujete pomoct s hledáním nových kancelářských prostor i vy? Podívejte se na naši širokou nabídku nemovitostí a kontaktujte naše agenty.